Wasabi pudra 70g

  • 7,40Lei


  • Disponibilitate: În Stoc

Wasabi pudra 70gIngrediente : hrean, mustar, amidon de tapioca, wasabi japonica.Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 231kj-55kcal, grăsimi 0.5g, din care acizi graşi saturaţi 0.1g, glucide 9.6g, din care zaharuri 4.5g, fibre 3.1g, proteine 2.5g, sare 0.03gWasabi es...

Wasabi pudra 70g

Ingrediente : hrean, mustar, amidon de tapioca, wasabi japonica.

Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 231kj-55kcal, grăsimi 0.5g, din care acizi graşi saturaţi 0.1g, glucide 9.6g, din care zaharuri 4.5g, fibre 3.1g, proteine 2.5g, sare 0.03g

Wasabi este un ingredient specific bucatariei japoneze. Produsul trebuie amestecat cu apa pentru a obtine o pasta ; se adauga 3 lingurite de apa la 5 lingurite de wasabi pudra.

Utlizare :

Un condiment nelipsit in bucataria japoneza

Un ingredient nelipsit din sushi-uri

Ideal, combinat cu sos de soia, pentru dipping

Poate fi adauga in guacamole, si de asemenea se potriveste minunat cu somonul

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Etichete: wasabi, sushi, pudra, 70g, bio, market, oferta

Cookie-uri strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a rula site-ul web și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate numai ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

Analize și statistici

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea informațiilor în seturile de date. De asemenea, ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.