LIVRARE INTERNATIONALA

1. CUM PROCEDAM

Faceti comanda pe site-ul nostru, mentionand tara de livrare si adresa. Selectati metoda de plata in sistem ramburs.

Dupa primirea comenzii, Bio Market va calcula exact costurile de livrare, iar acestea le veti primi pe mail sau telefonic.

2. PLATA COLETULUI

Plata coletului se poate face doar prin transfer bancar, dupa ce vom emite factura care cuprinde valoarea produselor si costul de livrare pana la destinatie. Plata se poate face in lei, in contul mentionat pe factura.

 3. COSTUL TRANSPORTULUI

GREUTATE

SLOVACIA

ITALIA,

GERMANIA, AUSTRIA

DANEMARCA, CROATIA, ESTONIA, LUXEMBURG, SLOVENIA, LETONIA, LITUANIA

FRANTA, SPANIA,OLANDA, BELGIA, CEHIA

FINLANDA,

PORTUGALIA, SUEDIA

<5kg

178 RON

86 RON

205 RON

115 RON

247 RON

5-10KG

178 RON

104 RON

205 RON

142 RON

247 RON

10-20KG

220 RON

104 RON

245 RON

142 RON

287 RON

20-31KG

249 RON

104 RON

276 RON

142 RON

319 RON

* in cazul in care comanda depaseste greutatea de 31kg, se vor organiza doua expeditii. Exemplu comanda 40kg in Germania; costul transportului va fi 104ron+104ron = 208ron

4. RETUR PRODUSE

In cazul in care doriti sa faceti retur la produse, va rugam sa ne notificati pe mail. Costul transportului cade in sarcina cumparatorului, iar banii se vor rambursa in momentul in care produsele au ajuns la sediul nostru, mai putin taxa de transport tur.

5. FIRMA DE TRANSPORT

Transportul international se realizeaza prin curierat rutier, avand termen de livrare 3-7 zile lucratoare, din momentul preluarii comenzii de catre curier. Termenul poate sa difere in functie de adresa de destinatie finala. Clientul este responsabil ca datele de livrare sa fie corecte, la fel si numarul de contact. Curierul va incerca sa faca livrarea de doua ori, in tarile de mai sus, si o singura data in Suedia, Finlanda si Franta. In cazul in care clientul nu ridica de la curier coletul, acesta va trebui sa plateasca transportul tur-retur.

6. ASIGURARE COLET

Toate coletele internationale sunt asigurate impotriva furtului, pierderii, distrugerii totale sau partiale. In cazul in constatati nereguli la livrarea coletului, va rugam sa faceti un proces verbal impreuna cu curierul, si sa ne trimiteti pe mail pozele cu coletul deteriorat sau distrus, impreuna cu procesul verbal.