LIVRARE INTERNATIONALA
1. CUM PROCEDAM
Faceti comanda pe site-ul nostru, mentionand tara de
livrare si adresa. Selectati metoda de plata in sistem ramburs.
Dupa primirea comenzii, Bio Market va calcula exact
costurile de livrare, iar acestea le veti primi pe mail sau telefonic.
2. PLATA
COLETULUI
Plata coletului se poate face doar prin transfer bancar,
dupa ce vom emite factura care cuprinde valoarea produselor si costul de
livrare pana la destinatie. Plata se poate face in lei, in contul mentionat pe
factura.
3. COSTUL TRANSPORTULUI
GREUTATE |
SLOVACIA |
ITALIA, GERMANIA, AUSTRIA |
DANEMARCA,
CROATIA, ESTONIA, LUXEMBURG, SLOVENIA, LETONIA, LITUANIA |
FRANTA, SPANIA,OLANDA, BELGIA, CEHIA |
FINLANDA, PORTUGALIA, SUEDIA |
<5kg |
178 RON |
86 RON |
205 RON |
115 RON |
247 RON |
5-10KG |
178 RON |
104 RON |
205 RON |
142 RON |
247 RON |
10-20KG |
220 RON |
104 RON |
245 RON |
142 RON |
287 RON |
20-31KG |
249 RON |
104 RON |
276 RON |
142 RON |
319 RON |
* in
cazul in care comanda depaseste greutatea de 31kg, se vor organiza doua
expeditii. Exemplu comanda
40kg in Germania; costul transportului va fi 104ron+104ron = 208ron
4. RETUR PRODUSE
In cazul in
care doriti sa faceti retur la produse, va rugam sa ne notificati pe mail. Costul
transportului cade in sarcina cumparatorului, iar banii se vor rambursa in
momentul in care produsele au ajuns la sediul nostru, mai putin taxa de
transport tur.
5. FIRMA DE
TRANSPORT
Transportul international se realizeaza prin curierat
rutier, avand termen de livrare 3-7 zile lucratoare, din momentul preluarii
comenzii de catre curier. Termenul poate sa difere in functie de adresa de
destinatie finala. Clientul este responsabil ca datele de livrare sa fie
corecte, la fel si numarul de contact. Curierul va incerca sa faca livrarea de
doua ori, in tarile de mai sus, si o singura data in Suedia, Finlanda si
Franta. In cazul in care clientul nu ridica de la curier coletul, acesta va
trebui sa plateasca transportul tur-retur.
6. ASIGURARE
COLET
Toate coletele internationale sunt asigurate impotriva
furtului, pierderii, distrugerii totale sau partiale. In cazul in constatati
nereguli la livrarea coletului, va rugam sa faceti un proces verbal impreuna cu
curierul, si sa ne trimiteti pe mail pozele cu coletul deteriorat sau distrus,
impreuna cu procesul verbal.