Mix de nuci coapte cu sare roz 500g

  • 37,90Lei
  • 34,01Lei


  • Disponibilitate: În Stoc

Mix de nuci coapte cu sare roz, ambalate in punga biodegradabila, resigilabila, pentru o pastrare cat mai buna a produsului. Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 2439kj-585.51kcal, grăsimi 48.82g, din care acizi graşi saturaţi 6.31g, glucide 15.36g, din care zaharu...

Mix de nuci coapte cu sare roz, ambalate in punga biodegradabila, resigilabila, pentru o pastrare cat mai buna a produsului. Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 2439kj-585.51kcal, grăsimi 48.82g, din care acizi graşi saturaţi 6.31g, glucide 15.36g, din care zaharuri 3.82g, fibre 3.48g, proteine 20.34g, sare 1.275g

Miez de dovleac copt lent, la temperaturi de până la 140*C, fără adaos de ulei. Coacerea lentă ajută la o păstrare mai bună a nutrienților, dar și a gustului desăvârșit al mixului de nuci. Mix de nuci usor sărat, cu sare roz de Himalaya adusă din mina de sare Khewra din Pakistan

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Etichete: mix, nuci, coapte, roz, sare, Himalaya, 500g, bio, market, oferta

Cookie-uri strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a rula site-ul web și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate numai ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

Analize și statistici

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea informațiilor în seturile de date. De asemenea, ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.