Fulgi de drojdie inactiva 400g

  • 24,90Lei


  • Disponibilitate: În Stoc

Fulgi de drojdie inactiva 400gDeclaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 1403kj-335kcal, grăsimi 5g, din care acizi graşi saturaţi 0.5g, glucide 27.5g,din care zaharuri 2g, fibre 20g, proteine 45g, sare 0.2g. Contine : 100% fulgi de drojdie inactivaDescriereApo...

Fulgi de drojdie inactiva 400g

Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 1403kj-335kcal, grăsimi 5g, din care acizi graşi saturaţi 0.5g, glucide 27.5g,

din care zaharuri 2g, fibre 20g, proteine 45g, sare 0.2g. 

Contine : 100% fulgi de drojdie inactiva

Descriere

  • Aport mare de proteine si fibre
  • Crud si vegan
  • Contine fier, potasiu si calciu
  • Prezinta un continut extrem de ridicat de vitamina B-12
  • Contine vitamina B-2, B-3 si B-6

Utilizare:

Adauga drojdia inactiva in smoothie-uri

Puteti presara peste orice tip the paste sau supe

Poate fi adaugat in hummus

Adauga fulgii de drojdie inactiva peste legume, inainte de a le pune la cuptor

Amesteca fulgii de drojdie in sosuri

Adauga fulgii in shake-uri proteice


Tara de origine: Franta

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Etichete: fulgi, drojdie, inactiva, nutritional, yeast, 400g, pret, bio, oferta, market

Cookie-uri strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a rula site-ul web și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate numai ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

Analize și statistici

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea informațiilor în seturile de date. De asemenea, ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.