Curry Madras mix 80g

  • 5,60Lei


  • Disponibilitate: În Stoc

Curry Madras mix 80gConţine: muştar, turmeric, schinduf, coriandru, chimen, sare, chimion măcinat, usturoi, fenicul, cuişoare, nucşoară, scorţişoară, ghimbir, dafin, făină de porumb şi piper negruCurry-ul madras este un curry iute, originar din sudul Indiei, luand denumirea dupa orasul Madras, cu...

Curry Madras mix 80g

Conţine: muştar, turmeric, schinduf, coriandru, chimen, sare, chimion măcinat, usturoi, fenicul, cuişoare, nucşoară, scorţişoară, ghimbir, dafin, făină de porumb şi piper negru

Curry-ul madras este un curry iute, originar din sudul Indiei, luand denumirea dupa orasul Madras, cunoscut acum ca si Chennai.

Utilizare culinară:

  • Este o bază pentru foarte multe reţete indiene
  • Merge extrem de bine ca şi marinadă pentru carnea porc şi vita.
  • Se potriveşte de minune cu cartofi, pui sau legume
  • Nu trebuie să lipsească din multe tocăniţe

  • Curry-ul madras merge perfect pe orez


*poate contine urme de gluten, soia, lactoza, mustar, susan sau oua

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Etichete: curry, madras, mix, 80g, bio, market, oferta

Cookie-uri strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a rula site-ul web și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate numai ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

Analize și statistici

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea informațiilor în seturile de date. De asemenea, ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.