Cocos fulgi 150g

  • 4,90Lei


  • Disponibilitate: În Stoc

Fulgi de cocosCocos fulgi 250g, ambalați în pungă biodegradabilă, resigilabilă, pentru o păstrare cât mai bună a produsului. Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 2761kj-660kcal, grăsimi 65g, din care acizi graşi saturaţi 57g, glucide 8g, din care zaharuri 7g, protei...

Fulgi de cocos

Cocos fulgi 250g, ambalați în pungă biodegradabilă, resigilabilă, pentru o păstrare cât mai bună a produsului. Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 2761kj-660kcal, grăsimi 65g, din care acizi graşi saturaţi 57g, glucide 8g, din care zaharuri 7g, proteine 7g, sare 0g

Descriere:

  • Nucă de cocos pură.
  • Produs vegan crud
  • Fără zahăr sau conservanți.

Aceste fâșii crude de nucă de nucă de nucă de cocos, sunt un ingredient delicios. Potrivit atât pentru gătitul dulce și cel vegan sau raw-vegan, fiind apreciat de întreaga familie.

Fulgi pot fi ușor amestecați în mușli sau terci și sunt ideale pentru a fi utilizate ca și decor pentru o mulțime de rețete de prăjituri vegan sau coapte. Sunt ideal consumați direct din pungă, ca o gustare. 

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Etichete: cocos, fulgi, 150g, producator, bio, oferta, market

Cookie-uri strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a rula site-ul web și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate numai ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

Analize și statistici

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea informațiilor în seturile de date. De asemenea, ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.