Biscuiti vegani cu ciocolata 120g

  • 4,90Lei


  • Disponibilitate: În Stoc

Biscuiti vegani cu ciocolata, ambalati in punga biodegradabila, resigilabila, pentru o pastrare cat mai buna a produsului.Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 1883kj-450kcal, grăsimi 16.8g, din care acizi graşi saturaţi 3.5g, carbohidrați 68.2g, din care zaharuri 35g, f...

Biscuiti vegani cu ciocolata, ambalati in punga biodegradabila, resigilabila, pentru o pastrare cat mai buna a produsului.

Declaraţie nutriţională, valori medii per 100g: Valoare energetică 1883kj-450kcal, grăsimi 16.8g, din care acizi graşi saturaţi 3.5g, carbohidrați 68.2g, din care zaharuri 35g, fibre 4.5g, proteine 5.8g, sare 0.70g

Conține: făină de grâu, făină de ovăz, uleiuri si grăsimi vegetale, în formă naturală, dezodorizate si rafinate, gem de mere (mere, zahăr alb), glazură de ciocolată, sare, agent de afânare, bicarbonat de sodiu, zahăr, aromă de scorțișoară, "vanilină". Conține alergeni: gluten, nuci, susan

Tara de origine: Ucraina

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Etichete: biscuiti, vegan, seminte, nuci, ciocolata, market, bio, oferta

Cookie-uri strict necesare

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru a rula site-ul web și nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate numai ca răspuns la acțiuni făcute de dvs., cum ar fi limba, moneda, sesiunea de conectare, preferințele de confidențialitate. Puteți seta browserul dvs. să blocheze aceste cookie-uri, dar este posibil ca site-ul nostru să nu funcționeze atunci.

Analize și statistici

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing și Retargeting

Aceste cookie-uri ne permit să măsurăm traficul vizitatorilor și să vedem sursele de trafic prin colectarea informațiilor în seturile de date. De asemenea, ne ajută să înțelegem ce produse și acțiuni sunt mai populare decât altele.